Julia gästbloggar

Hej alla viktors läsare det är Julia som skriver!
Sitter hemma hos min älskade fisunge, han kom och hämtade mig vid sundbybergsstation idag vid 5 :) Vi har inte hunnit gjort så mycket idag, bara vart och handlat och sen åt vi nyss en mumsig middag, grillat! Viktor håller på och packar för imorn åker vi upp till hälsingland med hans familj och åker lite skider och bara har det mysigt. Bättre slut på lovet än att va med min älskling kan det inte bli, och det bästa är att jag får vara med honom i 5 dagar! Han är så otroligt bra och jag är så glad att jag har en så fin pojke :) hihi nu ska jag byta om till mjukiskläder och lägga mig i sängen framför tv:n med min älskling :)
Jag älskar dig Viktor! / Din Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0