Dag 4 – 10 intressanta fakta om dig själv

1. mitt nuvarande jobb har gjort mig mkt "modigare" och mer utåtriktad! alltså, jag har mycket lättare för att prata med folk nu än tidigare:)
2. min kompis bäver har fått mig att lyssna på skrikmusik som jag tidigare hatat:P
3. jag söker just nu jobb närmare där jag bor, eftersom jag är tvungen att sitta i köer varje dag till jobbet nu:/
4. jag har världens vackraste flickvän:)
5. jag har världens bästa kompisar:)
6. jag har planer att skaffa lastbilskort och börja köra lastbil.
7. motorsport är en stor del av mitt liv.
8. jag har en saab 9000 som ska fixas iordning till sommarn!
9. jag blir grinig och av att inte få jobba. behöver sysselsätta mig och arbeta för att må bra.
10. jag har väldigt sjuk humor som kan uppfattas stötande när jag är med mina närmaste vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0